Keresés ebben a blogban

2012. június 6., szerda

Túl életem második abrázióján is (laminária nélkül sokkal elviselhetőbb volt)

Túl vagyok rajta!!! És komolyan mondom nem is fájt. Köszönöm, hogy gondoltatok rám! Ez a múltkori lamináriás verzióhoz képest semmi nem volt! Altattak - na az mondjuk egy kicsit túl jól sikerült, mert utána vagy két órát aludtam még (ja és megint az a multkori "kedves" altatós néni volt). Alig vérezgetek, szóval valahogy úgy érzem tényleg sokkal enyhébb volt most ez.
A BMC-ben szokás szerint mindenki nagyon aranyos és kedves volt, már névről ismernek basszus...ez azért eléggé gáz! Remélem már nem sokáig kell odajárnom, mert ez a lombik majd végre sikerül!
Három másik lánnyal voltam egy szobában, és ami érdekes volt, hogy mindenkinek éber leszívása volt. Úgy látom ez egyre jobban kezd elterjedni, persze kisebb megterhelés is, mint az altatás. Na jó, az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy csak 1-2-3 petesejtjük volt, ami azért jóval rövidebb idő alatt megvan, tehát simán kibírható ébren - de ettől függetlenül kicsit most megint gondolkozóba estem, hogy esetleg én ne kérjem e majd így. Persze ez majd még a jövő zenéje, remélem sok sejtem lesz, és akkor Zeke nem is javasolja majd :)

A 4 órás pihi után mentem Zekéhez egyeztetni. Mondta, hogy minden rendben volt, és hogy csak egy kicsi kanállal csinálta a kaparást, és ezért nem is olyan durva a vérzés sem (remélem ezért ez is elég lesz). Azt mondta meg fog jönni azért ettől függetlenül, és akkor a 2. naptól (vagy az elsőtől) indulhatnak a hormonok:
225 Gonal-F, 1 Luveris, 1 clexane, 1/2 gonapeptyl. Nagyon furának találom, hogy már ilyen korán indulnak a hormonok. Kérdeztem is tőle, hogy a múltkor csak a 8. napból indultunk, és most hogy hogy ilyen hamar? Emiatt nem lesz e sokkal hamarabb a leszívás (ez ugye nekem nagyon fontos infó az IVIG miatt)? De valahogy ezekre a kérdésekre nem igazán kaptam normál válaszat, azt mondta Zeke, hogy minden ciklus más, és hogy most több hormont akar....na ennyi, értem én a több hormont, és rendben is van, de hogy már a 2. naptól?! Hát nagyon remélem bele fog férni az IVIG ahogy számoltam, mert nem szeretném, ha az szarul jönne ki...persze sok minden függ attól is, hogy mikor jön meg, mert az ugyebár még mindig nem történt meg.
Felírt Zeke minden gyógyszert, el is mentem a patikába, ahol majd leesett az állam, mert közölték, hogy ez bőven több lesz, mint 100.000, - Ft!!! Gyorsan mondtam is, hogy akkor az ovitrellet és a crinonet most nem kérem, és így is, azok nélkül, a clexane-ért, luverisért, gonal-fért fizettem 90.000, - Ftot! Szerintem durván felmetek az árak. Abba bele sem merek gondolni, hogy mi van akkor ha fizetős a lombik is, és akkor vajon a gyógyszerek is teljes áron vannak? Szóval most 90 ezer, meg vettem már gonapeptylt 50ért, meg még kell az ovitrelle, crinone, agolutin - szóval komoly összeg lesz a vége ----- de arra gondolok, hogy milyen jó, hogy legalább az IVIGért nem kell majd fizetnem, legalább ennyi jár, és ezért megérte a tbt fizetni!
Zekéhez majd a szúrások 5. napján kell visszamennem.

Most várom, hogy megjöjjön........addig meg megy tovább az 1 gonapeptyl. És szerintem holnap felhívom Fülit, mert folyamatosan az eszében akarom tartani, hogy nekem kell az az IVIG legkésőbb 18-án!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,

    szorítottam nagyon, örülök, hogy rendben ment a dolog.

    Más amikor felhívod Fülöpöt akkor a mobilján hívod és felveszi? Csak mert én még sosem hívtam, de előbb utóbb bele kerülök ebbe a mókuskerékbe és akkor nekem is kontaktálnom kell vele gyakrabban.

    Remélem azért most még egy kicsit rá tudsz pihenni a mai napra.

    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Igen, persze a mobilján szoktam hívni. Nem egy élmény vele a telefonálgatás, hiszen életben sem könnyű néha megérteni amit mond, meg néha csak úgy rád teszi, vagy fel sem veszi - de azért előbb vagy utóbb úgy is zöldágra lehet vele vergődni. De a mobilját hívhatod nyugodtan!

      Törlés