Keresés ebben a blogban

2012. június 5., kedd

Holnap reggel kaparás a BMC-ben!!!

A mai nap eléggé sűrűre sikerült, és még csak dél felé jár...
Szóval reggel hétkor Fülöpnél kezdtem, (tényleg Lovely Te is ott voltál? nagyon figyeltem, de így ismeretlenül nem könnyű kitalálni ki lehettél :)?). Fülöp ma jó kedvében volt, szerintem jót tett neki a múlt heti konferencia, ilyenkor nagyon lelkes mindig. A TNF-alpha vizsgálatra azt mondta, hogy ezek jó erdmények, és ez alapján minden rendben. Közben magyarázta, hogy kint megtudta., hogy mi az a 4 vizsgálat ami a legrelevánsabb, és most az a célja, hogy azokat itthon is meg lehessen csináltatni, és működjön minden gördülékenyen. Azt mondta hogy nem felesleges az eddigi két vizsgálat sem (az NK, és TNF-alpha), de kellenek kiegészítések, mert ezek csak extrém esetekben (lsd én) hoznak olyan eredményt, ami alapján igazolható az immun háttér. Megint ígérgetett 2-3 heteket, hogy majd addigra tutira beindul az MLC vizsgálat is - de persze semmi konkrét - na hozzá kell tegyem, ez engem már annyira nem is izgat, de azért a többiek miatt drukkolok, hogy legyen már valami előrelépés. Megint össze vissza telefonálgatott, végül elkapott valami Gizike nevű hölgyet, aki megígérte, hogy megcsinálja ezt pár lánynak 1 hónap múlva Fülöp könyörgésére, kerületieknek ingyen, a többieknek 67 ezer forintért. Nem semmi, hogy ezek szerint mégis van aki megcsinálja, persze ez csak akkor bukott ki, amikor már ment a fenyegetőzés, hogy az oephez mennek, meg ovszhez panaszra, stb.... Nekik legalább sikerült, és van egy ígéretünk, hogy 1 hó múlva lesz vizsgálatuk - de szerintem az is lehet hogy addigra valóban beindul normálsiabb keretek között ez az egész máshol, hiszen állítólag arra sem kell többet várni 2-3 hétnél...
Miután a többi csajszi kiment, én még maradtam Fülinél egyeztetni az IVIG beadásomról. NAgyon meg volt lepődve, hogy meg is van az OEP engedélyem, de örült neki.  Sajnos, mint kiderült jövő héten szerdán Fülöp elutazik Genfbe (just for pleasure, hogy a szavaival éljek), és ezért jövő héten, bár hét elején van, de nem ad be IVIGet. Megígértettem vele, hogy akkor viszont azt követő héten hétfőn, tehát 18-án biztosan beadja nekem, mondtam hogy a lombik miatt sürgős - ezzel nem is kötözködött. Még lehet hogy felhívom a héten, sőt jövő hét elején is, nehogy elfelejtse, mert akkor tényleg MEG KELL kapnom, nem lehet tovább húzni! Nagyon remélem, hogy nem lesz túl késő ez a beadás, én jobban szerettem volna kicsivel hamarabb, inkább jövő hét vége felé, de ez van....így ahogy számolgattam ez talán a punkció előtt lesz kb 3 nappal, és blasztobabyk esetében a transzfer előtt 9 nappal - ami azért talán nem rossz, persze a lombikos dolgok annyira képlékenyek, és pár nap ide-oda csúszás könnyen lehetséges.
Ezek után elmentem Zekéhez is, bár még nem jött meg, de gondoltam elmegyek, ha már a mai napon úgyis ilyen oroshoz rohanás. Itt először is csináltak egy vizlettesztet, hogy nem vagyok-e terhes, hát persze nem. Ezek után megnézett UH-n Zeke, azt mondta minden szuper, nincs ciszta, jobb oldalon 15 tüsző, bal oldalon 10-12 tüsző látszik, és ez jó indulás. Mondtam hogy lassan 2 hete szúrom a gonapeptylt, de még nem jött meg, bár fájdogál már a hasam...erre mondta, hogy mindegy is, ha nekem is jó, akkor ő holnap megszeretné csinálni az abráziót (tehát a méhkaparást), mivel akkor pont nincs sok műtéte. HUH, nem is számítottam erre, hogy ilyen hirtelen. Belementem, bár kérdeztem, hogy nem baj e hogy nem jött még meg, de Zeke szerint nem számít, majd ez beindítja a dolgokat, vagy lehet hogy egyébként is megjön, vagy max majd kicsit később külön jön meg. Tehát holnap kérlek drukkoljatok, mert 8-ra megyek!!!! Kérdezte, hogy használt e a múltkor lamináriát, mondtam hogy igen, de nagyon fájt....erre megnyugtatott, hogy okés, akkor most nem fog használni, és  úgyis olyan pici az a kanál, majd megoldja anélkül. Ennek nagyon örülök, mert ez volt a fő oka, ami miatt féltem ettől - szóval így talán picit nyugodtabban vágok bele holnap (persze lehet hogy most meg emiatt utána lesz rosszabb, nem tudom, a multkor másnap már kutya bajom sem volt, és sífutni mentem - remélem most is hasonlóan jól leszek). A stimulációról még nem beszéltünk semmit sem, azt mondta, hogy majd holnap kitaláljuk.....nagyon izgi.........ilyen hirtelen minden élesbe váltott!!!!!!!!!!!
Szóval holnap reggel irány a BMC, és méhkaparás - gondoljatok rám kérlek!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Akkor tudom ki voltál :-) így a leírás alapján. Nagyon csinos vagy, gondoltam rá hátha Te vagy az.
    Én fehér felsöben és csipkés farmer térd nadrágban ültem az ajtóval szemben és az ipademet olvasgattam.
    Én tegnap voltam Zekenel mert majd nekem is akar kapargálást csinálni ismét a következő lombiknál. Nekem nem volt laminária és egyáltalán nem fájt, rákérdeztem és azt mondta nem kell legközelebb sem.
    Megvolt ma az NK sejt és TNF alfa vv is, várom az eredményeket remelem hamar meglesz majd, mind Neked.
    Gondolok Rád holnap, Semmit nem fogsz érezni lami nélkül.
    Lovely

    .

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter,

    szorítok nagyon, nem lesz semmi gond meglátod!

    Hajrá!
    Nóra

    VálaszTörlés