Keresés ebben a blogban

2012. június 15., péntek

Punkció kitűzve: jövő hét szerdára, azaz június 20.

Megjártam Zekét, természetesen ma is rengeteget kellett várnom, főként persze a vérvétel miatt. Amit látott, azzal ismértelten elégedett volt, a jobb petefészekben nagyon sok, szép tüsző van, kb fel sem sorolta mennyi, de 10 felett bőven, a bal oldalon kevesebb, de ott is mind szépen növöget. A nyálkahártya 10B. Mondtam, hogy hétfőn nem tudok menni, de végül azt mondta nem gond, és fixáltuk, hogy akkor a leszívás szerdán lesz. Remélem pont a tökéletes időben, és nem kicsivel sem hamarabb, mert ahogy megfigyeltem nekem a vége felé kicsivel lassabban nőnek már a tüszők, így kicsit aggódok, hogy nem tud benézni hétfőn.
A hormonokat tekintve: marad a 300 GonalF, 2 luveris, és holnaptól 1 gonapeptyl. Hétfőn már csak gonal-f, és gonapeptyl lesz, luveris már nem. Kedden meg már clexane sem.
Hétfő este 20:30-kor kell beadnom a tüszőrepesztőt, akkor pont remélem a kórházban leszek az IVIG miatt, de majd ott hasbadöfön magam. Én leszek szerdán az első. Altatást kértem, Zeke nem is nagyon ellenkezett, sőt...mondta, hogy sok a tüsző, szóval jobb lesz ez így. Az altató orvostól mondjuk előre rettegek, mert a múltkori óta még minidg fáj a kézfejem, csomószor zsibbad! Szóval szépen elintézett, pedig még fel is hívtam a figyelmét, hogy ne a kézfejembe tegye a barnült, de erre ő csak annyit mondott: ne okoskodjon, nem maga az orvos, és hogy ma ez lesz a legkisebb fájdalma - na szép...nem hiába kértem, hogy ne oda tegye, tudtam hogy ez lesz belőle! Remélem szerdán normálisabb lesz, és ha megkérem, akkor nem oda teszi be azt a borzalmat! 
A beültetésről nem beszéltünk, abban maradtunk, hogy azt jövő csütörtökön egyeztessük, mert akkor már látjuk majd hány embriónk van (remélem jó sok!!!).

Hétfő izgalmas nap lesz, szorítsatok, hogy minden jól alakuljon, és ne legyen gond Fülöppel: emélezzen rá, hogy megígérte nekem az IVIG-et, és kapjam is meg gond nélkül!Egyébként kiakasztó, hogy azon kell aggódnom, hogy be tartja e a doki a szavát, és megkapom-e a kezelést?!?! Utálatos egy dolog, hogy nem lehet előre 100%-osan lefixálni vele valamit. De nem hagyom magam, én nem jövök el IVIG nélkül a kórházból, az tuti :).

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ez aztán tényleg szép kis termés lesz! :) Ügyesen növesztgetted őket eddig!
    Nálunk javultak a férjem eredményei, vagyis ez nem is biztos, mert eddig három helyen nézték hogy globozospermiája van-e; és most legutóbbi vizsgálat szerint csak 60%-ban igaz hogy kerekfejűek. A korábbi helyen ahol nézték ott 100%-ot mondtak, látóterenként 1-2 normális alakot. Most hogy tényleg javult, vagy máshogy nézik, ez egy jó kérdés, de már nem érdekel. Megpróbálunk 1-2 inszemet és utána vissza lombikhoz. Mivel amúgy totalban elég jók lettek a férjem eredményei, ezért az inszemhez elég kell hogy legyen.
    Nálam pedig azt mondták hogy eddig azért nem lettem terhes, mert az elzáródott petevezetőből a méhbe ürült az ott keletkező folyadék (mikrocseppek) és ezek kimoshatták az embriót :( Így legyen okos az ember :( közben persze mi is ezerféle dolgot próbáltunk.
    De legalább kiderültek ezek is!
    Hajrá tüszők! Érjetek a leszívásig! :) Küldök sok pozitív energiát!

    VálaszTörlés