Keresés ebben a blogban

2012. június 18., hétfő

IVIG

Ma reggel fél8-ra jöttem a kórházba,most este fél10,és még bőven csepeg az utolsó üveg humaglobin. Na nem akarok panaszkodni,hiszen a lényeg,hogy megkaptam,ezért aggódtam annyira,és most mindjárt túl vagyok rajta!!!még jó,hogy már mobilról is megy a blogírás...egyre extrémebb környezetből irogatok:)
Fülöp nagyon rendes volt ma. Nem tudom,hogy ez annak köszönhető-e,hogy reggel épp valami qr-kódos cuccot akart leszedni a netről,és nem ment neki,de a férjem segített rajta,és mindent letöltött,majd egy pendriveon átadott,vagy szimplán csak jó napja van. Reggel fél9kor hívtam,jött is fél óra múlva. Ez után jött a papírmunka,meg meg is vizsgált (na ezt nem értem minek,mondtam hogy nem vagyok terhes pedig). Majd jöttünk a szülőszobára,ami persze tömve volt,de Fülöp nagyon jófej volt,és erősködött,hogy márpedig nekem mindenképp ma meg kell kapnom az iviget. Ez után jött pár óra üresjárat és várakozás,közben taliztam a szintén a kórházban fekvő kismami barátnőmmel (aki biztos olvas most minket), végül 2kor elstartunk az első palackkal. Ja azt majdnem kihagytam,hogy megint könyörögtem,hogy a könyökhajlatba menjen a branül,de nem - így egy véna szétdurrant,majd másodikra,de sajnos még mindig a kézfejbe sikerült. Fülöp kikérdezte az anaxifíliás shock tüneteit,de egyébként vicces és egész aranyos volt,majd fél óra után lelécelt. Nos én azóta is itt fekszem,és csepeg a cucc....de talán mire végzek a bejegyzéssel el is fogy!
A férjem fél 8 felé ment haza,de utána sem maradtam egyedül,jött a kismami barátnőm,illetve pár percre beugrott egy másik barátnő is. Az esti,fél9-es ovitrellet is a barátnőm adta be,egyébként nagyon ügyesen - és itt is nagyon köszönöm!
Érdekes élmény volt egész nap a szülőszobán lenni...remélem hamarosan már más miatt látogatok majd szülőszobára,mondjuk egy 9 hónap múlva,de így is fantasztikus volt! Sokat mászkálok ki ugyebár pisilni,mivel megittam ma 6 palack vizet (de nem is fáj a fejem!),és csodás volt látni,hogy a kismamától aki küzdött több órája,egyszercsak babasírás hallatszott:)))-legalább 4 baba született itt ma meg,akiket én láttam/halottam és ez csodás élmény,aminek nagyon szeretnék én is igazi részese lenni mihamarabb!

Közben lefolyt a cucc - szóval VÉGE!!!8kemény óra,de bennem van a csodaszer,mostmár az Nk ölősejtjeim mehetnek a fenébe,lenyomjuk őket,és mindjárt megfogan/nak az én kis drágáim,szép,befogadó környezet várja őket!

Na megyek alukálni...bár ez még érdekes lesz,még egy óra pihi itt,és utána megyek majd le valahova a szülészet-nőgyógyászatra,ahol majd keresnek nekem egy ágyat...szóval még nem tudom hol ér az igazi álom!

Holnap remélem mihamarabb hazajutok reggel,és majd otthonról jelentkezem! Szuper,hogy túl vagyok rajta - mostmár ezerrel a kis petesejtekre koncentrálok!

6 megjegyzés:

  1. Drága Eszter!
    Nagyon-nagyon örülök, hogy beléd csorgott a jótékony anyag !! :- ))) Annyira drukkolok, hogy ezúttal sikerüljön minden részletében ez a program és 9 hónap múlva Te is hallhasd a kisbabáidat felsírni a szülőszobán!!! :- ))) Teljes szívemből veled vagyok, így ismeretlenül is!
    Tegnap találtam az oldaladra, rengeteget olvastalak, annyit, hogy már úgy érzem, mintha ezer éve ismernélek! :-)) Nagyon köszönöm ,(sokak nevében biztos vagyok benne) hogy ilyen részletességgel leírod a Veled/veletek történteket. Hatalmas bíztatás ez, hogy ennyire pozitívan és értelmesen állsz ehhez a nagyon nehéz és izgalmakkal teli időszakhoz. A kivizsgálások útvesztőjében megfáradt és összezavarodott lelkünknek nagyon jól esik olvasni a soraidat. Köszönlek :- )
    Ausztriában élünk, 2009 óta szeretnénk babát, de a 6. hétnél még sosem jutottunk tovább. Sőt egyre korábban vesztettük el a kis ébrényeinket :- ( (5 vetélés) 2011 decemberében ismertem meg a Fülöp Doktort, aki most próbálja kideríteni, hogy mi is lehet nálunk a baj.. Lehet, hogy IVIG lesz a megoldás esetünkben is.

    VálaszTörlés
  2. folytatás...
    Ma hogy vagy? A rengeteg infúzió után tudtál azért jól aludni? Nem esett le nagyon a vérnyomásod?
    Sokat gondolok rád,
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos üdv itt köztünk! Kedves tőled, hogy ezeket írod - örülök, hogy meg tudok osztani hasznos infókat, illetve, hogy lelket is tudok önteni másokba - nekem meg eközben nagyon jól jön, hogy kiírhatom magamból mindezt!
      Fülöppel szerintem nagyon jó dokira leltél, és ha valaki, akkor ő fog tudni segíteni Neked. Nem gondolkozol esetleg Intralipid kezelésben IVIG helyett? úgy tudom az van Ausztriában, és jóval olcsóbb....

      Törlés
    2. A sajnost persze nem arra értettem, mert nagyon örülök, hogy itt vagy és olvasol, csak szomorú, hogy NEked is milyen nehézségeket kellett megélned, és mi miatt találtál rám....de remélem egyszer majd egy baba-mama blog leszek, és Te annak is lelkes olvasója leszel, mint sorstárs :)

      Törlés
    3. Én úgy tudom, hogy az intralipid kezelés az IVIG-gel kiegészítve hatásos.
      Az az igazság, hogy az édesapám Mo-on professzor, a testvérem is orvos, így ott, érzem magamat biztonságban. Igaz ők nem nőgyógyászok, nem is immonológusok, de valahogy megnyugtatóbbnak érzem az ellátásomat miattuk, főleg apukám miatt…

      Itt Ausztriában egyébként másképpen kezelik a terhes nőket. Ha a 5.-6. héten elkezdesz vérezgetni, simán haza küldenek:” ha el akar menni a baba, hát menjen.” A terhes gondozás is sokkal alaposabb Magyarországon. És akkor még nem is beszéltem arról, hogy a külföldieket, (főleg mostanság a magyarokat) nem annyira csípik. Bár személyesen ezzel kapcsolatban még nem volt rossz tapasztalatom.

      Az intralipid kezeléshez nehéz itt is eljutni.
      Maradt egyenlőre az önképző kör :- ) és próbáljuk a lehetetlennek tűnőt intézni Otthon. Ugyanis apunak is nagyon nehéz eligazodni az én vizsgálataimmal kapcsolatban. .. Kénytelen vagyok én utána nézni és szegénykémet piszkálni, hogy valamerre haladjunk.

      Most már elég kétségbe esett vagyok, mert egy ideje nem történik semmi. Azt sem értem, hogy mely vizsgálatok fedő neve az alloimmun I. , II., III. ? És ami e körül az MLC vizsgálat körül van, az is rémes!! Ki tudja, hogy kinél van az igazi információ? - költői kérdés ez :- (

      Holnap lesz a punkciód, izgulsz? Jól vagy?

      Törlés
  3. Drága Eszter!

    Persze hogy olvaslak :-) és nagyon örülök, hogy a nagy nap egy részét megoszthattam veled. Remélem pár hét múlva ismét a szülőszobán leszel a következő kör ivig-ért!

    VálaszTörlés