Keresés ebben a blogban

2012. június 13., szerda

Első blogbejegyzésem mobilról

Nemrég épp azon bosszankodtam,hogy miért nem csinálnak egy applicationt erre a funkcióra - és kiderült hogy van! Így mostmár nem kifogás az internet hiánya,mostantól mobilról is nyomhatom! Egyébként éppen a BMC-ben ülök,várok hogy bejussak Zekéhez,és hát mire is lehetne jobbra használni ezeket az üres órákat,mint egy bejegyzésre?!?

Tegnap délután ki voltam kicsit,valahogy fizikálisan és lelkileg is. Egyrészt fájt a hasam,a jobb petefészek,a fejem és hányingerem is volt - nem értem miért,de most mintha jobban megviselnének a hormonok..
Másrészről meg átmentem egyik barátnőmhöz,ahol még két másik barátnő is ott volt,és mindegyiküknek ott volt a gyögyörű 9 hónapos kisbabája. Nagyon jó volt babázni kicsit,de azért néha viszont tök kívülállónak éreztem magam,amikor épp a cumisüveg méretekről dumáltak. Nem viselt meg annyira,nem is akadtam ki,na persze azért eszembe jut ilyenkor,hogy nekem még miért nincs,de valahogy egy lombik küszöbén ezt jobban viselem,mert ilyenkor nagy bennem a remény,hogy talán hamarosan én is anyuka lehetek! Az egyik barátnőm még külön fel is hívott utána,hogy hogy vagyok,nem volt e ez nekem nagyon rossz,mert ő az én helyembe nem bírna ki egy ilyen találkozót...igazán aranyos volt,és nagyon jól esett,hogy annak ellenére,hogy ő már anyuka,mégis ennyire megértő velem! Szóval azt gondoltam minden oké lelkileg és jól viseltem,de este elkapott egy kis sírás,valami kijött belőlem...nem is konkrétan ez,hanem úgy minden...hogy megint minden erről szól,megint ehhez igazítani mindent,és mindehhez megint csak egy halvány remény,hogy sikerül!!?? Aztán persze megnyugodtam,és bízok,és erős vagyok,és mindent megteszek,hogy ez most tényleg összejöjjön,és valóra váljon az álmunk!

Már milyen sokat írtam,de még mindig semmi....egy embert sem hívtak be azóta,na persze lehet hogy a műtőben van Zeke.

Tegnap este olvastam egy cikket a pénzcentrum.hu-n,egy sorstárs hívta fel rá a figyelmemet. A nyugdíjrendszer átalakításáról ír,nevezetesen pont azt kiemelve,hogy kik is az új tervezet legnagyobb vesztesei - nos, a meddő házaspárok!!! Nagyon érdekes volt,egy hölgy nyilatkozik benne,és mondja el,hogy a támogatott lombikok mi pénzt is emésztemek fel,illetve hogy a küzdő párok mi minden egyéb kezelést,eljárást próbálnak meg a siker érdekében,és amíg az állam azt mondja,hogy akinek nincs gyereke az spórolhat,nem kell neki annyi nyugdíj,de hát mi tudjuk hogy ez nem így van,sőt....minden pénzt felemészt ez a harc,az ember legutolsó tartalákát is! Szerintem érdemes elolvasni. Majd belinkelem,de ez most nem megy innen mobilról:).
Az ígért link:


Közben megjött Zeke! Remélem hamarosan én is sorra kerülök...majd megírom mit látott!

2 megjegyzés:

  1. Szorítok nagyon innen is Eszter, hogy minél több kis tüsző induljon neki! :) Remélem már nem kell sokat várnod!
    Körte

    VálaszTörlés