Keresés ebben a blogban

2012. június 27., szerda

Elkezdtem félni....

Pedig nem kéne! Itt vagyunk balcsin, és minden olyan jó. Gyönyörű az idő, egész nap pihizünk, jókat eszünk, és ami a legjobb, hogy kettesben vagyunk (hármasban a kiskutyával). ÉS MÉGIS! Az éjjel rosszul aludtam, elkezdtek gyötörni ezek a hülye gondolatok. Mi lesz ha nem sikerül? Hogy élem túl? Jellemző - micsoda egoizmus, nem is a sikertelenségtől félek konkrétan, hanem hogy nem fogom tudni ezt mégegyszer elviselni. Rettegek, hogy újra át kell élnem ezt! Tudom, hogy sürgősen változtatnom kell, mert pont most kell a kicsiknek a legnagyobb nyugalom, hiszen talán már be is ágyazódtak....azt hiszem be is veszem azt a pipolphent, szükségem van rá. Féltem, hogy eljön ez az érzés, de eddig valahogy más volt, eddig valahogy nyugodt és bizakodó voltam. Nem tudom most mi történt....de hozzáteszem ez is más, valahogy most más az ami miatt aggódok, és aztán pláne kiborít. Igazából félek az egy hét múlva, szerdán levő vérvételtől, nagyon félek, hogy mi lesz velünk, ha rossz hírt kapunk. JAJJJJJJJJ........le kell győznöm ezt magamban! Vissza kell kapnom azt a pozitív hozzáállást, mert az kell a sikerhez, kell hogy higyjek benne!!!! Most mindenesetre benyomom azt a pipot - és közben imádkozok, és igyekszem megváltoztatni ezeket a gondolatokat - hiszen: MINDEN RENDBEN LESZ, JÖVŐ SZERDÁN MEGTUDOM, HOGY KISMAMA VAGYOK, ÉS MI LESZÜNK A FÖLDÖN A LEGBOLDOGOBB PÁR, AKIK VÉGRE BABÁT VÁRNAK! - mostmár csak annyi a dolgom,hogy ezt el is kell hinnem, és kérnem a JóIStnet, hogy ez váljon is valóra!!!  

6 megjegyzés:

  1. Teljesen érthetőek az érzéseid hiszen "nagy" a tét és sajnos ilyen libikóka ez az időszak érzelmi vonatkozásban. Remélem a bogyó segít és el tudsz lazulni. Szorítok nagyon továbbra is! :)

    VálaszTörlés
  2. Hidd el Eszter, hogy mindannyian félnénk a helyedben és ugyanezek a gondolatok lennének bennünk is! Mi lesz ha....
    Mégis rettentően fontos a babáknak a lelkileg biztonságos, melengető környezet, így amikor erőt vesz rajtad a félelem,a kétségbeesés, akkor próbáld elképzelni ahogy a pici embriók jól érzik bent magukat, hogy osztódnak a kis egészséges sejtecskéik, hogy bátorítják egymást a növekedésben, a hcg-d szépen ugrásszerűen növekszik és minden rendben van, már MOST kismama VAGY! :)

    Szeretettel,
    Körte

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eszter!Elhiszem,hogy félsz és aggódsz,de hidd el azok a babák már nagyon de nagyon készülnek hozzátok! Úgyhogy nyugi,sok pihi-sikerülni fog!!!! Nagyon szorítok és ölellek!!


    Spongya

    VálaszTörlés
  4. Ne félj, Eszter! Biztosan minden rendben van odabent! Tudom mit érzel, de higgy benne, hogy ezúttal sikerülni fog! Én hiszek benne és nagyon szorítok Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Eszter Drága!
    Teljesen természetes a félelem, hogy izgulsz, aggódsz! De ahogy előttem már mondták, annyira jó, hogy most kismama vagy!!!!!!! Gondolj erre!!!! Van róla UH képed is, ugye?:) Kismama vagy!!!!!!!
    És remélem tiszta szívemből, hogy ez nem változik! Ebben kell bízni!!!!!
    Amikor a kislányom fogant (inszeminációval), elmentem és vettem két babaruhácskát, lányosakat. Nem tudom miért....Éppen ebédidőben kilibbentem a közeli piacra, és ott találtam egy boltot, ami behúzott. Az eladónő kérdezte, hogy hány hetes vagyok, mire magyaráztam, hogy Ó, még csak pár napos:)
    Hajrá babáááák!!!!!!
    Piroska

    VálaszTörlés
  6. Nem rajtad múlik! Sajnos!

    VálaszTörlés