Keresés ebben a blogban

2012. június 7., csütörtök

Kicsit még fájdogál a hasam...

Jól vagyok, persze azért még nem tökéletes...reggel kicsit ájulduzósban voltam, meg fájdogál a hasam is, de azért nem vészes. Bejöttem dolgozni, sajnos muszáj, mivel aztán, a beülti után, szigorúan otthon akarok maradni, és nem akarom, hogy nagyon felgyűljön minden. Szóval most meló - vagyis meló helyett blog írás? :)))

Még nem jött meg - de talán most azt kell mondjam jobb is ez így, nehogy aztán nagyon hamar legyen a leszívás, és késő legyen a 18-i IVIG, ami remélem meg lesz 18-án. Azt sem tudom hívjam e Fülit emiatt. Olyan bizonytalan vagyok - a fenébe is, minden rendben lenne, no stressz, de ez a hülye IVIG teljesen kikészít. Igyekszem nem aggódni, lesz, ahogy lesz, de azért szeretném időben kapni, úgy hogy legyen ideje hatni, mert nagyon-nagyon szeretném ha végre sikerülne.

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszti,
    Örülök hogy rendben ment minden, és hogy nem voltak olyan kellemetlen élményeid mint a múltkor,
    Azt szeretném kérdezni, hogy milyen szamot hívtal hogy elkészültek e a nk sejt vervetel eredmények? A labort vagy a nőgyógyászat szamat hivtad?
    köszi a választ
    Lovely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      A nőgyógyászatot hívtam, ott érdeklődtem az asszisztenstől. Ne izgulja, ha azt mondják csak részben van meg, nekem például a mai napig nincs meg a hematológiai része, de a lényeg elvileg gyorsan elkészül!
      puszi

      Törlés