Keresés ebben a blogban

2012. június 13., szerda

Szépen növekvő sok-sok tüsző

Jó hírek: Zeke nagyon elégedett volt,szóval örülök:
- nyálkahártya 6B
- jobb oldal: 2x12mm,3x10mm,3x8mm,3x7mm
- bal oldal: 2x10mm,2x8mm,2x6mm
Tehát a mennyiség jó,és a méretek is talán!
Mától megemelte a hormon adagom:
300 gonal-f
2 luveris
1/2gonapeptyl
1clexane

Pénteken megyek vissza,akkor vérvétel és UH. Mondtam neki,hogy hétfőn nem fogok tudni menni,azt mondta ne aggódjak,nem baj. Ő meg kedden nem lesz,de azt mondta, lehet hogy már pénteken fixálunk mindent. Nagyon számolgatott,és mondta,hogy minden jól jön ki,mindent fog tudni ő csinálni,akár dupla transzfert is! Szóval ezekből én úgy sejtem,hogy talán szerdára tervezi a leszívást,akkor a 3napos transzfer szombat,és az 5napos meg hétfő...de ez persze képlékeny még - remélem nem lesz elkapkodva semmi,és szépen türelmes bevárjuk míg minden tüsző beérik (na persze az is lehet,hogy ennyi hormontól ez hamarabb lesz)! Mondjuk örülnék ennek,mert 30-án esküvőre megyünk,és akkor addig azért lenne idejük befészkelődniük a kicsiknek - de várom már:)). Azért kicsit félek a túlstimutól,jó sok hormont kapok!
Ami az anyagiakat illeti,ma megint otthagytam 30 ezret a patikában!

Pénteken újabb UH,és akkor kirajzolódik a pontos időbeosztás. Addig pedig hajrá tüszőcskék,csak így tovább!!! Köszi,hogy ennyien drukkoltok,nagyon jól esik:)

4 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    Ezek remek hírek! Ügyesen növesztgesd őket tovább! :) Megy a drukk!
    Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó,hogy itt vagy Enikő!!nagyon köszi:) Ti hogy vagytok?

      Törlés
  2. Hajrá, hajrá!
    Bár nekem így rutintalan lombik nélkülinek elég soknak tűnik 11 + 6 tüsző és erre még emelt hormon.
    Máshol nagyon azt sulykolják, hogy a kevesebb jobb minőség a jó (5-8) vagyis kb. fele ennyi.
    Meg nekem már inszemnél is 2-3 tüszőnél is annyira fájtak a petefészkeim, nem tudom milyen lehet ennek a 3-4 szerese. Vagy érzésre ugyanolyan csak?

    Kitartás Eszter, nagyon nagyon drukkolok.

    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos,nekem is volt inszemem-és fájdalomban talán valóban a 3-4xe,de ilyen mennyiségnél nem is csoda.már most érzem a jobb oldalt,pedig még 2x ekkorára fognak nőni!!!
      Van ahol ezt sulykolják,de Zeke a sok hormonvan hisz.Először féltem tőle,de végülis pont a multkori lombik indult el,amikor a sok hormon volt...szóval szerintem jó ez így,bár megterhelő,de célrevezető,így lehetnek 5 napos embriók...

      Törlés