Keresés ebben a blogban

2012. június 1., péntek

TNF-alpha eredmény

Mai napon megérkezett a TNF-alpha eredményem. Őgy látszik valahogy mostanában mindenki ijeszteget a hosszú határidőkkel, aztán szerencsére valahogy mégis minden meg elsz hamarabb.
Szóval az eredmény:
TNF-alpha 6,29 pg/ml, referencia: 4,60-12,40.

Tehát JÓ! Na most ezt aztán nem értem...mindegy, szerencsére már meg van az OEP engedélyem, mert ki tudja, lehet hogy ez túl jó lett volna nekik, és nem adták volna meg.... Ugyanakkor persze beszéltem a többi csajszival is, akikkel együtt voltunk - és nekik is vagy határértéken belül, vagy picivel alatta van. Nem értjük, hiszen ők aztán 100%, hogy immun vetélők, még ha esetleg én kivétel is lennék, hiszen én vagy a csapatban a "meddő". Egyik lány felhvíta Petrányi professzort, hogy segítsen értelmezni ezt, de ő azt mondta, hogy nem ért hozzá!!!!!ÁÁÁÁÁÁ, de ha ő nem akkor ki??? Persze Fülöp prof a válasz, de ő most külföldön van, de majd jövő héten biztosan megtudjuk az ő álláspontját erről.
Őszinte legyek engem már olyan szempontból nem érdekel ez az eredmény, hogy akkor elfogadja e az OEP vagy sem ugyebár, de persze azért kicsit elbizonytalanít, hogy akkor most tényleg kell e az az IVIG, hiszen ez jó. JAj nehéz ez, és bonyolult, és borzasztó dolog, hogy még immunológus professzorok sem tudják értelmezni a leleteket, és nekünk kell azt helyettük. A hétvégén mindenképp utánaolvasok a dolognak, hátha jutok valamire, hogy most mi számít jónak vagy rossznak...De mindentől függetlenül valahogy biztos vagyok benne, hogy kell nekem az az IVIG, és majd az segíteni fog, és szépen le fogja nyomni az NK sejteimet.  

Egyébként még minidg nem jött meg, pedig már tűkön ülök, olyan jó lenne végre elkezdeni tényleg! Remélem majd vasárnap/hétfőn megjön és akkor irány Zeke! A legrosszabb mostmár az lenne, ha mégis ma megjönne, mert a kaparást ugyebár közben szeretnénk csinálni, de mondjuk erre nem sok esélyt látok szerencsére. Viszont ha nem jönne meg keddig, akkor is bemegyek Zekéhez, így beszéltük meg, és akkor is leegyeztetjük a kaparást jövő hétre. Azért félek tőle, hogy őszinte legyek......de várom is, mert nagyon bízom benne, hogy ez most tényleg egy kisbabához vezet majd minket!

2 megjegyzés:

  1. Eszter,
    mikorra próbálod időzíteni az IVIG-et? Ahogy olvasgatom ebben is eltérő vélemények vannak 14-2 nap között minden (beülti előtt).
    Vajon Fülöp ebben tárgyalóképes és meggyőzhető?
    (Na nem mintha én már itt tartanék a gyakorlatban csak elméletben okoskodom :) )

    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello Nóra!

      Nos én szeretném egy kb 10 nappal a beültetés előtt megkapni. Nekem már volt egy IVIGem, na azt a leszívás napján kaptam, nem sikerült akkor...én hiszek benne nagyon hogy hamarabb kell megkapni. PEtrányi is ezt mondta, és igazából csupán anyagi megfonatolásból kaptam anno később, mivel mi lett volna ha nem lett volna petesejt alapon nem mertük bevállalni hogy előbb kifizetjük, pedig lehet hogy akkor már kismama lennék. Na mindegy, most mindenképp előbb szeretném, remélem Fülöp is rugalmas lesz, bár biztosan kell majd vele csatáznom....

      Törlés