Keresés ebben a blogban

2012. június 14., csütörtök

Értesítés a TEGYESZ-től: 5055. sorszámunk a várakozók között

Képzeljétek tegnap jött egy levél a TEGYESZ-től. Ebben értesítettek minket, hogy megkapták a gyámhivatali határozatunkat, és ezennel felvettek a várakozók listájára (még visszamenőleg, a jelentkezésünk dátumával, tehát január 23-val), és így az 5055. sorszámot kaptuk! Ez brutális!!! Nem is értem, ezek szerint ennyien vannak előttünk? Hogy lehetséges ez? Annyira durva, hogy ennyi ember vár egy kis csodára, hogy vele teljes lehessen a családja! Persze nyilván nem a TEGYESZ-en keresztül lenne az örökbefogadásunk, ha ez lesz, és biztosan jelentkezünk alapítványokhoz, ha ez a lombik sem sikerül - de remélem arra már nem fog sor kerülni, mert most terhes leszek!

A hormonoktól egyébként eléggé ki vagyok, már az egész hasfelületem sajog a sok injekciótól (ma reggel 6 db-ot kaptam), és a petefészkeket is érzem. Holnap megyek Zekéhez, remélem a megemelt hormon adag jól dolgozik, és sok gyönyörű nagy tüsző lesz, és beütemezhetjük majd a jövő heti leszívást!
Igazából semmi máson nem izgulok, csak azon, ahogy így egyre közelebb kerülünk, hogy hétfőn megkaphassam az IVIG-et. Botrány, hogy Fülöp ennyire nehéz eset, és hogy félnem kell attól, hogy mi van ha hazaküld reggel, hogy ma nem megy?! Ezt nem lehet csinálni valakivel, aki egy lombik kellős közepén van! Egyszerűen ezt nem lehet, itt minden nap, minden óra számít! Igyekszem nyugtatgatni magam, de olyan rossz, hogy most nem tudom hívni sem, hogy akkor még egyszer emlékeztessem, és megígértessem vele. Most nem tudok mit tenni, csak várni, és imádkozni, hogy hétfőn minden rendben menjen!

13 megjegyzés:

  1. Szia,
    Tudom hogy mondani könnyű, de ne aggódj, minden rendben lesz majd! Mi most júniusban belevágunk egy inszeminációba (vissza a múltba :) ; 2 éve már volt inszeminációnk, de műtét sikeresség emiatt, most egyet megpróbálunk). Kicsit izgulok; próbálom nem beleélni magam, mert nem bírok ki még egy pofára esést :( Holnap kezdem el szedni a clostit, utána majd meglátjuk mikorra érnek be a kis tüszők :)
    Neked pedig nyugi és hajrá!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De izgi!!Megint inszem?? Az tényleg rég volt már....jó lenne, ha ezzel sikerülne!!! Hogy hogy most újra ez van? Drukkolok NEketek, és köszi, hogy Te meg itt vagy :)

      Törlés
  2. Tudom Eszter, abszolút átérzem, a F-el való macera a legkiakasztóbb az egészben, mert ő a legbizonytalanabb faktor! :( Mi lenne, ha holnap írnál neki egy emlékeztető SMS-t, hogy a megbeszéltek szerint, akkor hétfőn találkoztok az ivig miatt? Ezt most nem felejtheti el!!!
    Körte

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, írok neki - remélem ez segít!! Eléggé aggódok miatta, nem kell bemutatnom őt, szóval sajnos van miért...de bízzunk benne, hogy sima ügy lesz!

      Törlés
  3. Kedves Eszter!
    Tegnap találtam rá az oldaladra, sajnos a csökkenő hcg téma keresése közben, ill. az örökbefogadás téma is elvezetett ide.
    Sajnálom, hogy Nektek is ilyen nehéz utat kell taposni, vagy ahogy én mondani szoktam, sokkal több fokos a létrátok, mínt másoknak, mire felértek a tetejére.
    De nagyon drukkolok Nektek és bízom benne, hogy most sikerülni fog!!!!!!
    Fülöp doktorhoz járt a barátnőm is, átesett kezeléseken és már 5 hónapos a pocakja. Én majd júliusban megyek hozzá.
    Kívánok Nektek minden jót és jövök drukkolni.
    Szetetettel, Piroska
    http://piroskaesfarkas.blog.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv Piroska!

      Sajnálom én is, hogy pont ilyen témákban kutakodsz :(
      Köszönöm a drukkokat, remélem most sikerülni fog nekünk is! Fülöp dokihoz sok lelkierő kell, de nagyon nagy koponya, szóval érdemes menned hozzá, abban biztos vagyok - de ezek szerint ott a barátnőd, mint élő példa!
      Mindjárt megnézgetem a blogodat is :)

      Törlés
  4. Az 5055 brutál!!Ez Pest megyére vonatkozik????Vagy országos adat???Ezt nem értem...Mi két éve 45 - körüli sorszámot kaptunk....és már nincsenek előttünk :-)) (Kalocsai gyámhivatal sorszáma és barátaink pár hónapja az 50-es sorszámot kapták)
    Akkor a 4055. hely 225 év???? Ez vicc!Ez lehet, hogy csak egy reg. sorszám és nem az előettek állók száma???

    A sok szurihoz kitartást, nagyon szurkolok, és remélem, nem kell a gyámhivatalnál kivárni a sorotokat!Bízz benne most sikerrel jártok!
    Nagyon magas HCG-t kívánok :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy Ti már elsők vagytok!!! Ez annyira izgalmas, hogy mostmár mindjárt jön az a telefon :))))
      A levélben sorszámot írtak, én is eléggé meglepődtem.......
      Köszi, remélem tényleg jó magas lesz majd az a HCG, nagyon jó lenne!!!

      Törlés
    2. Szia Eszter!

      Most fűztem le az örökbefogadós határozatunkat és így visszalapoztam ...A mi levelünkben az áll, hogy felvettek bennünket a listára 1033. sorszámmal, az önök előtt állók száma 42 fő!Ez volt pontosan két éve!Ha Nektek csak sorszámot írtak akkor telefonon bármikor érdeklődhetsz, hogy hány páros várakozik előttetek!Sőt Nekünk annak idején tanácsolták is hogy, zaklassuk Őket telefonon a sorszám miatt!

      Törlés
  5. Igen, sajnos tényleg ilyen magas számú az előttünk várakozók száma. Mi is beadtuk az örökbefogadási kérelmünket és szinte fej-fej mellett haladunk mert két napja kaptuk meg a TEGYESZ-től a levelet ugyanilyen magas sorszámmal....az alapítványoknál sem jobb a helyzet de azért mégiscsak! Az egyik örökbefogadó Anyuka ismerősöm szerint az alapítványoknál olyan 3-4 év a várakozási idő....ezért is adtuk be most, mert addigra már súrolom a 40-et és nem lenne jó akkor a listára kerülni. Addig meg hátha megtörténik a Csoda! :)

    Nagyon szorítok Neked Eszter és nagyon magas Hcg-t kívánok! :)

    (Bocsánat, hogy ide, de Piroska, a barátnődet én is ismerem aki 5 hónapos pocakos. :)))) Ő miatta vágtam bele én is a Fülis dologba! :) Szorítok Nektek! :))
    Dia (Diadora az immunos fórumról)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicces, hogy pont fej-fej mellett haladunk - kár hogy nem voltunk együtt tanfolyamon!
      Mostmár egyre kíváncsibb vagyok ki is ez az 5 hónapos terhes...lehet hogy én is ismerem?!?

      Törlés
  6. A fórumról ismered Eszter, Christies néven szokott írni hozzánk! :)))

    VálaszTörlés
  7. Ti mikor voltatok tanfolyamon? Mi február 3-4 és 10-11. :)

    VálaszTörlés