Keresés ebben a blogban

2012. június 23., szombat

Szingli hétvege: jól vagyunk, már egy babával a pocimban,aki remélem marad is!

Egész jól telik a hétvége, bár gondolom az én drágámnak még jobban a hatalmas bulik közepette a legénybúcsún. Megérdemli azt a kis kikapcsolódást, elég ápolás jutott neki mult hétre, aztán jövő héten is még kényeztetésben lesz részem, ha minden igaz, hogy ne legyen más dolgom, mint csodás lakhelyet biztosítani a kicsiknek odabent. Én barátnőztem tegnap, ma a tesóm van itt, pihizünk, eszünk, és dvdzünk - szóval teljes kikapcs.Néha izgulok a hétfő miatt, vagy úgy egyáltalán, de azért ez valahogy más egyenlőre mint legutóbb. Emlékszem, akkor kapkodtam a pipolpheneket, most meg eszembe sem jutna. Sőt, eddig azt gondoltam, hogy a légszomj az a túlstimuláció tünete, de rájöttem, ogy inkább a stresszé! MOst is fel van keményedve a hasam, úgy festek, mint egy felidős kismama (bárcsak az lennék nemsokára),meg a "szokásos" púpom is kijött, ami a multkor is, de valahogy jobb az idegállapotom egyenlőre. Na nem akarok semmit sem elkiabálni, sőt....biztos rámjön még a para majd a vérvétel közeledtével, vagy ilyesmi, de örülök, hogy legalább nem nyugtatókkal indítok!Bárcsak sikerülne!!!!!-tudom, hogy ezt sokszor írom, de muszáj:))Remélem a kint maradt 8 mini bébi-kezdeményünkis jól van, és növesztegetik szépen a sejteket!

1 megjegyzés:

  1. Eszter megegyeztünk, sikerülni fog és felejtsd el a bárcsak, lenne, stb feltételes módokat! Drukkolok holnap, és nagyon örülök, hogy ilyen nyugodt, kiegyensúlyozott hangulatban vagy! Pusziii

    VálaszTörlés