Keresés ebben a blogban

2012. június 11., hétfő

Nem volt könnyű, de elstartoltunk a hormon injekciókkal is (péntek este megjött ugyanis)

Hétvégén nem voltam internet közelben, így nem is tudtam írni, pedig szokás szerint nem volt eseménytelen.

Pénteken napközben a megbeszéltek szerint hívtam Fülöpöt, de mondta, hogy most nagyon rossz az időpont, és kér szépen, hogy szombaton is hívjam fel emiatt délután :) - de azért az IVIGemről pár szót tudtunk váltani, elmondta hogy nem kell előre megrendelni a patikában, Humaglobin az lesz, és hogy az időpontomat meg nem felejti el. Így szombaton is telefonáltam, amikor is szerintem éppen az alvásból ébredt - mondtam, hogy miért is hívom, megköszönte, modta, hogy jó hogy szóltam majd rámrakta a telót...hihetetlen egy forma!

Pénteken délután pedig megjött a menstruációm, így aztán szombat reggel beindultak az injekciók! Persze nem ment egyszerűen, ugyanis balatonon voltunk a hétvégén. Össze is pakoltunk mindent szépen pénteken, ha netán szükség lenne a hétvégén a gyógyszerekre, minden tűt, egyebet gondosan összeválogattam. Aztán jött a pillanat szombat reggel, amikor be kellett volna adni. Első izgalom az volt, hogy a stimulációs lapomat nem vittem le, amin ugye rajta van, hogy mennyi Gonal-Fet kapok - de szerencsére, mivel megírtam ezt ide a blogba, ezért ezt máshonnan tudtam ellenőrizni. Majd adogatjuk be sorba a cuccokat, majd észbe kapunk, hgy a Luverishez vittem minden féle szaros tűt, de magát a cuccot otthon hagytam! Teljes idegbetegség tört rám, hogy hogy lehetek ennyire hülye, és hogyan felejtehetem ezt el - persze tény, hogy sok mindenre kell gondolni, annyi gyógyszer/vitamin van - de ez akkor is kiborító volt! Lebegett a szemem előtt, hogy bizony, most indulhatok Pestre a gyógyszerért. Azért lementünk a patikába, ahol egyébként nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, és simán kiadták volna a cuccot recept nélkül is, úgy hogy utólag beviszem majd nekik, de sajnos nem volt Luverisük - és sajnos semelyik patikában sem volt a környéken, pedig még Veszprémet is próbálgattam telefonon, de esélytelen volt. Végül kiderült, hogy egy kedves barátunk jön le szombaton, és ő volt annyira aranyos, hogy bement a lakásunkban az elrejtett kulccsal, és kihozta a gyógyszert, és le is hozta nekem! Így megúsztam a fel-le utazgatást!!! Nagyon hálás vagyok neki  érte :). Ő már délre le is ért, így szombat délben már bennem is volt minden szükséges anyag. Zekéhez az 5. napon kell mennem kontrollra, ami szerdára esik majd - akkor bekukkant, hogy hogy állnak a tüszők, emel-e vagy csökkent-e az adagon. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy fognak alakulni a dolgok, hiszen ahhoz képest hogy a múltkor a 8. napról indultunk sokkal kisebb hormon adaggal, most a 2. napról stratolunk megnövelt mennyiséggel.

Remélem a 18-i IVIG is összejön, talán nem is lesz az annyira rosszkor, csak azon van még egy kis izgalmam, hogy aznap tényleg megkapjam, és Fülöp betartsa amit ígért - de erre még holnap mindenképp figyelmeztetem egy telefonhívással, és akkor, ha minden jól megy, 1 hét múlva ilyenkor már csöpög majd belém a fincsi immunglobulin.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése